Sangat selesa (except gangguan nyamuk ;p). Sangat menariklah. Lokasi di Paka, Terengganu. Nama kedai ni The Bite. Located beside the Residence Hotel, Paka. Ouh....teringat zaman masa sekolah pernah duduk kat situ. Memang facing pantai, but since our visit for the sake of having dinner (late night dinner), tak nampak lah view pantai yang menarik.
Kalau nak bagi rating on food, among 5 stars..Ila cuma boleh bagi 2.5stars je. Menu, waiters & waitress memang superb. But the taste just so-so je. Sorry sangat. But it is true. I ordered Fettucini Carbonara, Abah and Bob ordered Nasi Goreng Bite. The side dishes, we ordered Keropok Leko. Ha...this Keropok Leko, among 5 stars, I gave 5 full stars. Memang sedap! Lain dari yang lain lah rasanya. (Trust me, my Mum loves to buy the keropok leko and at The Bite the taste totally different!)
We hangout there until mid night. Ada kawan Abah (2 of them) join and dine with us. And 1 of them totally gila-gila. Seriously, I usually don't have a gut to laugh like crazy whenever talking with elderly...but that night...I totally lost my mind! Uncle Zamri, you are damn funny. Nice to know you thou.
Uncle Zamri dalam gelak-gelak buat lawak sempat lagi dia berpesan, "Muh, Mek Kecheq kalo nak carik laki jangan dok pilih hok duduk sepoh tepi jalang, carik yang elok-elok. Jangan pilih hoq jadi dokto kat tepi panta nih. Kena (kenal) kan dengan mok pok muh dulu. Ingak tuh Mek Kecheq!"
Dan secara rasminya, malam itu aku mendapat 1 nama panggilan baru (ala-ala manja tak jadi ee Yew!) Mek Kecik. Ha ha ha
p/s: I would like to share my happiness and my grateful to both Pcah and Ejan for the good news spread out. Congratulations! Tak lama lagi jadi Mok Cik la aku! Ngee ngee....
Buat Ayu, kamu masih berpeluang lagi. Janganlah putus asa. Enjoy segala apa yang ko dapat ni dulu. InsyaAllah...jangan sedih-sedih tau. Muah3..
6 comments:
kak,
spread ur happiness dekat aku jugak..!!
*toing.. toing.. toing..*
my happiness??? Erk...
aku ad ke? melainkan Lan je yg buat aku happy...
;p
everybody should be happy maa..
we deserve it..!
;)
Yeah...
Because you deserve it...
Ceyy...macam iklan Loreal plak. hehehe
loreal - "Because, We Worth It"
takpe la, kite wat tagline kite sndri..
gagagaga...
halamak!!! salah tagging pulok!!!!!
*amek selimut tutp muke* hahahaha
Post a Comment