Sunday, 16 August 2009

Mascara Vs. Contact Lense

L'élan Vital Extremelash Mascara Duo
Oh..I love this product. I rasa I cantik kalau pakai mascara ini. Oh ho...sungguh perasan. But the only problem is, if I want to use the product I have to wear the lenses (no glasses allowed or your lashes keep wiping your glasses every times you blink your eyes . Trust me. he he he).

"Now you can achieve the glamorous 'fake lash' effect minus the hassle and pain" - quoted by Cosway


Erm..yes it did look liked fake lash. The mascara and amplifying fibre tu kena lah apply 2 or 3 times kalau nak dapat kan dramatic effect. The key thing of the products is the Amplifying Fibre. Amplifying Fibre ni yang bagi "Fake Lash Effect" sebenarnya. Benda ni tekstur dan warna macam kapas sikit. Yang mungkin berfungsi untuk menebalkan bulu mata. Hari tu pun I ada tengok cinapakai(tester) terus nampak "bulu mata palsu" itu. he he he ....Tapi bukan la se'effect' seperti bulumata pelsu Datin Sofiera yang dalam cerita SPA Q itu yer. Sesiapa yang berminat mekap-mekap, I am sure you'll love this product too. Believe me.:-)

*sorry for late updating mascara ni nyah.


2 comments:

Ijan said...

hah..mascara Cosway ni mmg aku dah try..dan hasilnya sgt2 puas hati..mula2 masa Ila bg, aku mcm tak percaya je ada produk yg mcmni..bila dah pakai rasa best plak..trus order 1 kat Ila..Thanks kakak!

ila said...

Amboi.....

Seorang komentar yang bagus ni...
hehehe.....best kan? ko pakai la selalu mascara ni...aku ni payah la nak pakai...kene pakai lense baru bole apply mascara ni... *sad

Sekarang aku tengah gila eyeliner!! adeusss....