If the 1st cut...was the deepest!
Then the 2nd....made me really over into love.....
Yang pasti......Ila tak nak the 3rd Cuts!!
Let the LOVE find the ways
::cukup-cukup nak pk bende2 nih.....sekarang! I hav my own goals::
1- To be totally successful chick!
2- Drive a brand good car! VW Golf? Mini?Fairlady??Erm...who knows? ;p
3- Get the higher salary....of Course!!!
4- Don't rely on MAN!! Gune kan pepatah the Pussycat Dolls.. " I Don't Need a Man...& I Don't Need a Ring around my finger!" untuk suksess.....yes!
5- Be a roarer than the crier! kene kuat Ila!!
6- Be rich!!! It's all about the Money $$$$
7- Jangan jadi lembik! (try....even hard!)
Ila copy & paste from Betty's entry.......Saye sgt serunuk bace entry kamu kali ni......bagus3....baik utk aku.....mMuaaahhhh......thx kakak!
- If He’s Not Asking You Out – he’s just not that into you
- If He’s Not Calling You – he’s just not that into you
- If He’s Not Dating You – he’s just not that into you
- If He Doesn’t Want to Marry You – he’s just not that into you
- If He’s Breaking Up with You – he’s just not that into you
So girls.....Me especially.....BEWARE!!
9 comments:
yeap..yeap..
BEWARE..
hahahah...
hey, u know wat..
i've been spoiled...
nice rite..??
ngee...
Hari perkahwinan semakin dekat tp duit tak cukup..puas memikirkan cara bagaimana dan dari mana nak dapatkan duit..mengharapkan ihsan orang?blum tentu ada yg sudi..pendek kata kene usaha sendiri..sy juga seperti anda..jgn risau, saya membuka peluang kepada anda..mudah..senang dan cepat..hanya memerlukan kemudahan internet..sedikit usaha yang konsisten..ikuti program JANA DUIT MELALUI INTERNET!!! http://janamodal.com/rm2018.htm
u've been spoiled by who?
jejaka muvi kamu tu ke??
guess wutt dear.... me too! heheheh.....
nice...so nice too.....
jum la kite g jalan-jalan....buat mende gile2 sket....
semestinye orang itew..
hahahha..
nape kite punye situation same eh..??
tapi best gak ade orang layan tgk muvi kat signature..
hihihi...
kak, mmg nk jln tapi tgh kesempitan fulus arr..huhuh..
yg aku lame tak pow org....
selalu nye...ade je org aku nak pow...
tobat nasuha da aku nih !
hahahahaha
mari la....coti2 dlm mesia dulu la....
huhhuhuhuhu......
i am desperately mau jalan2~
aku tak pow org..
org tu yg meng'offer'kan diri..
sye layan jek..
hihihi...
erk.....
aku tak pow secare terang-terangan la kak....
indirectly....
;p
adoi yay..cam same je method kite..
kak, sye takut terbabas cam dlu lagi..takut tak cukup kental..
huhuhu...
*keraskan hati...keraskan hati..ummpphhh...yakin boleh..!!*
hahaha..
erm....
mcm mane nak jadik kuat?
gune kan ayat ni "Minum MILO anda jadi kuat dan sihat!"
heheheheh
tak tau la....aku pun tak tau....letih da tiap2 mlm nak tido nangis-nangis....huhhuhu
jum la kak....kite buat operasi orang bujang! buat mende yg kite tak penah buat ke? nak? be advanture!
Post a Comment