Thursday, 30 November 2006

hermmmm........

me ila....

been dumbed by my boyfren.....da lame da....nak masuk 5 bulan....tp......sampai sekarang tak le lupekan die.....bodoh ke ila?
tak kan?? up till now ila sayang lagi kat die....tp....bak kate org.....da tak de jodoh.....senang je mulut nak cakap....ati ni nak terima?? amat la payah.....so......thanks for this blog......my story will begin.....ila nak luahkan kat sini....lantak la org nak kate ape pun!

ila TEKAD

1St Time

this is my first time..... ;p

wowW...

i've entered the blog! hehehehe......

sbbkan ni 1st time nak pakai blog nih.....so this will b my testing power blog la....hehehhe......
syok gak da de blog ni....best kot....nnt tak de la org len perasan ila nye writing....kalau upload letak kat friendster o myspace......org yg ila kenal bace plak.....so let it b here....much ok kot.....hope so......

so....officially this page will be my diary!!hehehhe best2.......